Dvakrát měř, jednou řež !

Návštěvy

 

    Zde nám můžete sdělit svoje názory, návrhy či přání, týkající se našeho zámečnictví, našich služeb, výrobků, tohoto webu... Případně zde můžete diskutovat na téma budování interiérů, exteriérů, designu... s ostatními návštěvníky stránek. Třeba Vám někteří sdělí své zkušenosti, event. i ukážou námi zrealizované projekty.

Kniha návštěv

Datum: 07.08.2016

Vložil: karel šlajs

Titulek: nerez

mám takový dotaz. svařujete nerez? díky za odpověď

Datum: 02.01.2016

Vložil: Lubomír

Titulek: Nějak tady ta diskuze a reference váznou...

Nějak tady ta diskuze a reference váznou, ale já musím říct, že chlapi jsou to zruční a dělají hezké věci, vlastní zkušenost.

Datum: 30.07.2014

Vložil: Fanda

Titulek: Svářeči

Kdybych byla chlap, tak si udělám svářečské zkoužky či kurz s papírama, myslím že zájem by byl a uživilo by mě to. Já mám totiž tolik pořád nápadů, jak co doma vylepšit a tam by byla potřeba svářečka, ale ten můj je spíš nešika, tak se musím krotit a občas si nějakého šikovného pozvat. Čest jejich práci !!! ... a šikovnějm ručičkám !!! Svářeč je pro mě IN !

Datum: 15.06.2014

Vložil: Antonín

Titulek: Dobří borci

sice je to již déle, ale když jsem narazil na vaše stranky tak musím aspon dodatecně pochválit a poreferovat - mříže drží - neviklaji se , nereznou a prace vam sla od ruky.. třeba někdy zase příště...

Datum: 14.02.2014

Vložil: Lenka

Titulek: jsem spokojena

Jsem spokojená, díky, mříže i plot perfektní - funkční, estetické a pevné, ač laik, sváry super - hladké, nebo do hladka zabroušené..., přti čištění mříží se mi nezachycuje hadr.

Datum: 22.12.2013

Vložil: Ondra

Titulek: Asi jsou dobří

Asi jsou dobří, nejen podle ukázek prací, ale někde jsem záhlédl - na pracovním úřadu i nabídku na volná místa, což v době krize je dobrou referencí, že zřejmě dělají kvalitně. Kéž by takových bylo více.

Datum: 28.11.2013

Vložil: Naďa

Titulek: Stříšky

Ty předstříšky nad dveře byste měli vystavit.

Datum: 28.11.2013

Vložil: Jindra

Titulek: Prosklené zábradlí

Líbí se mi ta prosklená stěna a skleněné zábradlí - moc hezké !

Datum: 30.10.2013

Vložil: Jirka

Titulek: Stojany na kola

Škoda, že nemáte ty stojany na kola ve fotokatalogu.

Datum: 12.09.2013

Vložil: Lojza

Titulek: Polotovary pro interiéry a exteriéry

V praze jsem byl v zamecnictví v kombi napul jako železářství, kde si člověk mohl vybrat i polotovary a doma si leccost smonttovat sám. To asi v Plzni chybí, ze bych si to mohl predem prohlédnout...

Datum: 12.05.2013

Vložil: Josef

Titulek: Svářečský kurz

Udělal jsem si kurz na svařování, zámečníky nepotřebuji, většina prací je o dobrém měření, řezání a sváření a to zvládám.

Datum: 09.05.2013

Vložil: Dalibor

Titulek: Pozinkovaný plech

Mě by zase zajímalo, zda vyjde levněji vestavěná venkovní skříň z pozinkovaného plechu, aspoň si tedy myslím, že pozink by měl být levnější, než z nerezu.

Datum: 09.05.2013

Vložil: Robert

Titulek: Kování

Jestlipak dnes ještě dělají kovářské práce samostané kovárny, resp. kováři nebo to dnes dělají zámečníci, mám na mysli ozdobné ploty se zakroucenými prvky, to je tak trochu umělecká činnost.

Datum: 01.05.2013

Vložil: Katka

Titulek: Super okenní mříže

Udělali mi perfektní esteticky ladící mříže na okno, jsem velmi spokojena.

Datum: 22.04.2013

Vložil: Tonda

Titulek: Pletivo

Mě by zase zajímalo, zda se dělá z nerezu i pletivo na plot.

Datum: 16.04.2013

Vložil: Liba

Titulek: To by mě zajímalo

Jestlipak je ten nerez dokonalý nejen pro vnitřní zábradlí ale i venku (interiérová i exteriérová zábradlí, či mříže)

Datum: 11.01.2013

Vložil: Jirka

Titulek: Zámečnictvi a stavebnictví

Jsem zedník a stavebnictví je v silném útlumu a zámečnictví je s ním dost svázaný, lidi nerekonstruují byty..., jako dřív, mudeme mít všichni dalsi těžký rok, nechci být škarohlíd, ale v tomto státě jde vse do kytek. Neni to o tom, ze lidi nechtěj utracet, a spori, to je lež oni proste penize nemaji.

Datum: 31.03.2013

Vložil: René

Titulek: Re: Zámečnictvi a stavebnictví

Vše jde do kytek, kapitalismus bez přícvlastků je odsouzen k zániku - ekonomicky selhal ne poprvé, a to je jerho pohřeb, o tom že je zvrácený i lidsky, o tom není pochyb !!!

Datum: 26.12.2012

Vložil: Jirka

Titulek: Prodejna KOVO

V Plzni je příliš zámečnictví, ale málo železářství, nepočítám-li hypermarkety zaměřené na kutilství, kde je ale prodej odosobněn. Chybí mi klasická železářství s prodejem kovo materiálu na uříznutí dle potřeby a zároveň prodejna hotových dílců, šroubů, šroubků... s obsluhou, která poradí... Železářství komunistického typu měla své kouzlo.

Datum: 19.12.2012

Vložil: Eliška

Titulek: Přeji také

Přeji Vaší partě také veselé Vánoce, Silvestra a hodně úspěchů v novém roce.

Eliška - co Vás málem opařila kafem :-)

Datum: 13.12.2012

Vložil: Tereza

Titulek: Vojtovi

Máte pravdu, nejlepší je klikat přímo na firmy, kromě Google používám i vyhledávač Seznam, Bing je trochu slabší, skoro neumí skloňovat, časovat.., vyhledá jen doslovné výrazy a občas do nich plete angličtinu.

Datum: 13.12.2012

Vložil: Vojta

Titulek: Katalog firem...

Hledal jsem zámečnictví a mohu vám říct, hledat info v katalozích - kterémkoliv, je najisto ztráta času - většinou totální zmatek a chaos v řazení firem, neaktuální údaje, prostě bordel, není nad vyhledávače, byť i tam se mnohdy katalogy cpou na přední místa a zbytečně znepřehledňují výsledky.

Datum: 07.12.2012

Vložil: Vláďa

Titulek: SLEVY

Řada zámečnictví má teď vánoční slevy, je z čeho vybírat.

Datum: 27.11.2012

Vložil: Ruda

Titulek: Klíčky zámky

Řada zámečnictví je myšlena jako zakázková kovovýroba, to je přece jasné jak facka.

Datum: 02.11.2012

Vložil: Vlastik

Titulek: Volal jsem jim...

Oni píšou, že dělají zámečnické práce, ale zámky a klíče nedělají, neotevřou v nouzi byt... Tak proč se jmenují zámečnictví ?

Datum: 02.11.2012

Vložil: Ruda

Titulek: Re: Volal jsem jim...

Logicky by se řeklo, že máš pravdu, ale zámečnické práce není vždy o zámcích a klíčích, oni ani nikde o nich nepíšou, naopak se zmiňují o kovovýrobě. A zámečnictví, jak i píšou, je o širokém spektru prací s kovem, škála je fakt široká, ne každý zámečník dělá odemykání bytů či aut, atd. Takových zámečníků, co zámky s klíči nedělají, je spousta.

Datum: 31.10.2012

Vložil: Jindra

Titulek: Vrata

Vrata píšou dělají, ale nedočetl jsem se zda i garážová s pohonem, automatikou a veškerým komfortem.

Datum: 31.10.2012

Vložil: Tony

Titulek: Re: Vrata

Spíš se mi to jeví jako výroba vrat, bran, branek... klasik, i když pokud píšou i zavory, tak snad nemyslí ruční :-), ty snad musí být na motor, pom by neměl být problém ani s vraty.

Datum: 29.09.2012

Vložil: František

Titulek: Odborníci to zmákli - radost pohledět !

Mám kovoobrábění jako koníček, leccos si udělám sám, ale zábradlí jsem raději svěřil odborníkum z tohoto zámečnictví. ono totíž u zábradlí to chce zkušenosti, zejména u točivého zábradlí..., tam bych se asi zapotil, a kdo ví, jak by to dopadlo.

Datum: 19.09.2012

Vložil: Stáňa

Titulek: Prodej zábradlí

Zajímalo by mě, zda se dá koupit už hotové zábradlí a doma bych si ho jen namontovala ?

Datum: 19.09.2012

Vložil: Franta

Titulek: Re: Prodej zábradlí

Dělá se nějaké stavebnicové, ale to chce přesně měřit, než něco koupíte a oceňuji, že byste si sama na troufla - spíš ale trochu varuji - se zábradlím není sranda, obzvlášť, pokud je stoupání - a hlavně pozor ve výšce - na BEZPEČNOST - u těch montovaných se šrouby mohou časem povolit...

Datum: 01.08.2012

Vložil: Láďa

Titulek: Dobrá práce

OK - jsem spokojen,díky.

Datum: 23.06.2012

Vložil: Nataša

Titulek: Dělají hezké věci

Moc se mi to líbí, mám zálusk na to nerezové zábradlí u nás v našem domečku k hlavním dveřím. Brzy se ozvu.

Datum: 01.06.2012

Vložil: Lukáš

Titulek: Ono to platí

v ČR o mnoha řemeslech, myslím ty zlaté české ručičky, ale kazí vše tato přiblblá doba a ještě přiblblejší vláda, kdy lidem jsou podhodnocovány příjmy a nemá kdo dělat kšeft, když budou takto přittrouble škrtat a naoko šetřit všechny země světa, tak se nemůže uplatnit ani vývoz. To Kalouskovo tzv. šetření, je odkládání dluhů do budoucna - když 5 let nenecháte opravit komín, nekoupí si člověk hadry na sebe..., tak nakonec si to koupit musí a zadluží se dvojnásob v budoucnu - podobně je to se státem, kdyse omezzuje třeba výstavba silnic...

Datum: 27.05.2012

Vložil: Přemek

Titulek: Plzeńská zámečnická garda

Plzeńská zámečnická garda - to jsou zpravidla řemeslníci se zlatými ručičkami, Plzeň je co se týče práce s kovem jedničkou na trhu i díky Škodovce, kde se řada dnešních zámečníků vyučila.

Datum: 11.05.2012

Vložil: Lída

Titulek: Nic nerezne

Mám od nich pěkné balkonové zábradlí - jsem velmi spokojena a pro toho pána s dotazem ohledně koroze, mám to již 3 roky a nic nekoroduje, pořád se to blyští, jako když to bylo nové, samozřejmě to občas je třeba utřít od prachu, nebo i vodou se saponem a jednou za čas to trochu přetřu hadrou napuštěnou olejem na kolo, nebo petrolejem, trochu jemný film tomu prospěje, ale ne moc.

Datum: 11.05.2012

Vložil: Vašek

Titulek: Re: Nic nerezne

Ten petrolej jo, ale s tím olejem opatrně, pokud sluncem zachne, o to víc se na zábradlí potom lepí prach, alle ochránit proti vodě tedy může, ale je to myslím zbytečné.

Datum: 10.05.2012

Vložil: Alois

Titulek: Venkovní zábradlí z nerezu

Jakou má kdo zkušenost s venkovním nerezovým zábradlím , nezrezne to přece jen po čase ? Koroze by dílo totálně zničila, tak se raději chci ujistit z praxe. Mám na mysli samozřejmě ocel, které je reznutí standardně vlastní. Nebo jestli to zůstane v lesku, zda to časem není matné... Díky

Datum: 04.05.2012

Vložil: Klára

Titulek: Jako ženská...

...si sama jen tak neporadím, tady i jako ženská budu vědět do čeho jdu, je zde vše stručně jasně řečeno - bez zbytečných kliček a fint.

Datum: 04.05.2012

Vložil: Julča

Titulek: tyto stránky se mi líbí

Stránky jsou přehledné, estetické...a jsem ráda, že jsem je našla, brzy se na vás obrátím, hlavně se mi totiž líbí, co vyrábíte a montujete.

Datum: 27.04.2012

Vložil: Josef

Titulek: Bylo by zajímavé

Bylo by zajímavé zjistit, jaký akční rádius může mít zámečnictví, jestli třeba pražská zámečnictví v Praze mají kšefty spíše jen v Čechách, nebo zda i na Moravě a opačně. Jogurty, byť jsou skoro stejné se vozí sem a tam a je na zamyšlenou, zda by nebylo ekologičtější, ab zůstaly z hlediska zbytečné dopravy v daném kraji. Prostě je otázka, jaK daleko se partě zámečníků vyplatí vyrazit něco převážet a montovat z Moravy do Čech, obzvlášť, pokud by Čechy měly přezámečníkováno.

Datum: 19.04.2012

Vložil: Luděk

Titulek: V ČR je jich moc

VˇČR, jak jsem tak koukal je těch zámečnictví nějak moc. Jo hold asi to zámečníci v tak silné konkurenci nemají lehké. Ale vlastně strojírenství a všechny příbuzné obory, v tom jsme byli vždycky dobří. Dobrý řemeslník se neztratí.

Datum: 12.04.2012

Vložil: Honza

Titulek: Plechové kryty

Snad tady uspěji i s výrobou krytů - zakrytování elektrických, instalatérských či vodovodních, topenářských a dalších inženýrských rozvodů - sítí vnitřních i venkovních v mém rozestavěném domku.

Datum: 20.03.2012

Vložil: karel

Titulek: Zámečnickou dílnu...

Zámečnická dílna pro radost - budiž, ale živit bych se zámečnictvím již nechtěl, ne kvůli fyzické práci, ale konkurence je velká, na to bych neměl nervy. dělal jsem zámečníka jako zaměstnanec asi 5 let, takže vím, o čem mluvím. na plzeňsku již ani nemluvě.

Datum: 10.03.2012

Vložil: Bohuš

Titulek: Oprava brány

Nedávno jsem si nechal u jiné firmy opravit vrata - hlavně panty, a po asi půl roce abych je volal znovu, pokud mi to neuděláj grátis, tak se obrátím asi sem, tedy poradil mi to známý.

Datum: 10.03.2012

Vložil: Plzeňská kovovýroba

Titulek: Pro paní Helu

Kovovýroba v plzni má tradici, já myslím, že zámečnictví je v Plzni na výběr až až, že klient má šanci si dobrého zámečníka vybrat . A zámečníci si tuto konkurenci uvědomují, tak se většinou snaží dělat kvalitně a konkurence taky tlačí dolů ceny. Kámoš vlastní - v jiném kraji dvě zámečnické dílny, mají sice různý sortiment, ale třeba krby, krbové rošty a další podobné výrobky a díly vyrábí obě, tedy i ty si nechává konkurovat. A obě mají zákazníků stále dost - i v krizi, každá dílna si jede za své. Ale mají různé technologie pro design - jedna z nich třeba pro interiérové doplňky má i galvanizovnu - dělají chromování, niklování..., nevím jestli i pozink. A co vím, tak pochromované a poniklované dílce jim jdou třeba taky na odbyt .- taky pro majitele vetránů.

Datum: 10.03.2012

Vložil: Oprava

Titulek: Re: Pro paní Helu

Opravuji - ...veteránů

Datum: 13.03.2012

Vložil: Dalibor

Titulek: Re: Pro paní Helu

To jsou plzeňské kecy - ve větším městě je vždy kšeft o něco lepší, ale jinde to jde do kytek, hlavně že živnostníci jásali a volili ODS a TOP a výsledek ? ušetřili pár tisícovek na dani, ale přišli o desetitisíce a statisíce v tržbách. Dokud lidi a stát nebudou mít dostatečné příjmy (lidi mzdy) a stát z daně ze zisku (ne z DPH), aby měli za co dělat tžby - myslím poctivé tržby - ne že půlku státního rozpočtu rozkradou a malá domů..., tak půjdem do začarované spirály úpadku. Obě tyto položky tvoří tzv. náklady práce - pokud se zde bude uměle konkurovat dle Kalouskových keců, aby byly co nejnižší - tedy lidi a stát aby dostávali PRD a maximalizovaly se jen zisky, skončí to 3. světovou.

Datum: 13.03.2012

Vložil: Dalibor

Titulek: Re: Pro paní Helu

Pardon, přehlíd jsem, že se nejedná o Plzeň, ale jinak si za vším stojím.

Datum: 21.02.2012

Vložil: Hela

Titulek: Až budu potřebovat

Brzy budu dělat schody do podkroví, jsem ráda, že vím kam se obrátit.

Datum: 21.02.2012

Vložil: Rosťa

Titulek: Zlaté české ručičky

Schody i zábradlí super !

Datum: 20.02.2012

Vložil: Filip

Titulek: Zámečnický král

Měla by se zorganizovat soutěž "Král zámečníků", jako je tomu i v jiných oborech, aby bylo jasno, kdo je nejlepší, stačilo by aspoň krajově, aby bylo nejaky meřítko. :-) Na webu jsou i chlubilové - a v podstatě stránky různých zámečníků obsahem vypadají, jako by je jeden kopíroval od druhého (vlastně pravdou je, že druhý- ten horší od prvního - toho lepšího :-) Ale musím uznat, ze tyto stránky jsou vcelku originální.

Datum: 20.02.2012

Vložil: Ruda

Titulek: Re: Zámečnický král - treba aspon pro plzensko

Třeba to vyhlásit aspoň pro Plzeňsko, tak to zorganizuj. Ty máš ale Filipa, Filipe.

Datum: 20.02.2012

Vložil: Filip

Titulek: Re: Re: Zámečnický král - treba aspon pro plzensko

Vím o stránkách, které od pana Bártla půlku doslovně zkopirovaly :-) ale nebudu je jmenovat.

Datum: 15.02.2012

Vložil: Jana

Titulek: Poděkování

Tímto chci poděkovat za kvalitně provedené služby, se zakázkou jsem celkově spokojená co se týče ceny i samotné práce, ocenila jsem, že jsem si nemusela brát volno a práce mi provedli o víkendech. Díky, a třeba někdy zase příště.

Jana

Datum: 05.02.2012

Vložil: Marta

Titulek: Jsou šikovní

Jsem spokojená, udělali vše dle mých představ, dokonce pracují o víkendu, já bych třeba v prac. dny nemohla byt doma. Díky.

Datum: 01.02.2012

Vložil: Ríša

Titulek: Asi je dobry...

ASI JE PAN ZÁMEČNÍK DOBRÝ, má moc zakázek a proto nestíhá, jinak by se nezobrazoval ve vyhledávačích na předních místech.

Datum: 01.02.2012

Vložil: Jiřina

Titulek: Re: Asi je dobry...

Internet je jen virtuální realita, tím bych se přehnaně neřídila, ale pravda je, že kdyby to byli břídilové, tak by byli hodně vzadu, takže částečně to nějakou vypovídací hodnotu mít může.

Datum: 03.01.2012

Vložil: Petra

Titulek: osobní zkušenost.. :-(

Mám s firmou osobní zkušenost. Pánové dělají poctivě a za rozumnou cenu, ALE souhlasím s paní, která tu zmínila, že v podstatě vůbec nedodržují termíny. TO JE TEDA PEKLO. Hlavně když se domuvíte na datumu a musí to být, protože už druhý den má přijít jiný řemeslník. Slíbí a pak se vymlouvají na úraz nebo nemoc, na jinou práci, která jim někde hoří atd. Pan majitel když mluvil se mnou, tak sliboval a když mluvil s manželem, tak slibovat zase něco jiného - nedodržel stejně nic z toho, co řekl. Museli jsme neustále telefonovat a uhánět...

Datum: 15.12.2011

Vložil: Hela

Titulek: Na Vánoce

No, dostat od Ježiška zábradlí, takmu seberu dudlík, nebo Santa Klausovi otrávím soby :-D

Datum: 11.12.2011

Vložil: Ivoš

Titulek: Plzeňsko

Na Plzeňsku, nebo postaru v západních Čechách mají lidi co se týče zámečníků výhodu - mají na výběr, konkurence je tam určitě silná, myslím, že řada zámečníků je odkojena Škodovkou a spřízněným strojírenským průmyslem. Zároveň to tedy zámečníci asi nemají lehké a prosadí se skutečně hlavně ti nejlepší.

Datum: 09.12.2011

Vložil: Tereza

Titulek: Hezký vánoční dárek

květinová stěna - moc hezky udelane, to je pro me vánoční dárek, jsem spokojena, dík.

Datum: 09.12.2011

Vložil: Jsou i hezčí dárky

Titulek: Re: Hezký vánoční dárek

Znám i hezčí dárky.

Datum: 09.12.2011

Vložil: Pacvel

Titulek: Re: Re: Hezký vánoční dárek

Vše , co souvisí s květinami je hezké - obzvlášť pro ženu, ne ? Ta květinová stěna snad nezůstane prázdna.

Datum: 09.12.2011

Vložil: Pavel

Titulek: Re: Re: Re: Hezký vánoční dárek

Oprava - Pavel

Datum: 26.10.2011

Vložil: Edita

Titulek: Když je velký zájem

Asi to souvisí s tím, že je o ně velký zájem. Práce kvapná , málo platná. poctivá práce vždycky déle trvá, nic nejde naplánovat do puntíku přesně. Zmena je zivot. Ale to pisu obecně - zkušenost s nimi zatím nemam.

Datum: 01.11.2011

Vložil: Lída

Titulek: Re: Když je velký zájem

Mě by ani nevadilo, že jim to trvá déle, než jsme byli původně domluvení. Chápu, že toho můžou mít hodně a že budou dělat přednostně větší zakázky, a pak teprve náš balkonek. Mě vadí, že z dvaceti termínů, které sami navrhnou, nejsou schopní dodržet ani jeden. Teď naposled nám ráno tvrdili, že jsou už na cestě k nám, a pak se nejen celý den neukázali, ale také se od té doby vůbec neozvali (je to dneska už deset dní) a nezvedají nám telefony. Takže dost dobře nevím, co si o takovém jednání mám myslet.

Datum: 10.11.2011

Vložil: Jindřich

Titulek: Re: Re: Když je velký zájem

Treba je to tou krizí a celkovým chaosem u nas. mam znameho zednika, ketrymu dluzi platby za hotovou práci i pul roku, dokonce ti prachaci - doktori.. mu nezaplatili vubec a pak je to jak lavina, odnese to rada dalsich, nestiha se delat i proto, ze neni na matroš, na nic a tonení sam, pisu jen co lidi rikaji, nic neobhajuji

Datum: 10.11.2011

Vložil: Edita

Titulek: Re: Re: Když je velký zájem

Jsem optimistka, že vše se v dobré obrátí a vše dobře dopadne, podle fotky toho pana zámečnika - mam na to čuch, šestý smysl, že je seriozní, i podle těch citátů na stránkách to tipuji.

Datum: 26.10.2011

Vložil: Pepan

Titulek: Makají poctivě

Ja mam taky zkušenost velice dobrou.

Pepa

Datum: 26.10.2011

Vložil: Jindra

Titulek: Asi toho mají moc

Asi nestíhají, ale já osobně si nemohu stěžovat, i termín cca splnili, ale hlavně jsem spokojen s hotovým dílem.

Datum: 26.10.2011

Vložil: Lenka

Titulek: Re: Asi toho mají moc

ale terminy by plnit meli !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 17.10.2011

Vložil: Lojza

Titulek: Prý jsou TOP

Prý jsou výborní, dokonce TOP !

Datum: 17.10.2011

Vložil: Lída

Titulek: Re: Prý jsou TOP

Kvalitu jejich práce nedokážu posoudit, protože jí zatím moc nepředvedli, ale rozhodně jsou naprosto NESPOLEHLIVÍ. Prvního srpna jsem zaplatila zálohu na standardní balkonové zábradlí a od té doby jen čekám a čekám a neustále je naháním po telefonu, kdy už to konečně bude. Jediné, čeho se mi zatím dostalo jsou pravidelné sliby, že příští týden určitě přijdou. V lepším případě pak hodinu před domluvenou montáží dostanu sms, že to museli odložit, a že prý příští týden. Několikrát na domluvenou schůzku zapomněli úplně....

Datum: 05.09.2011

Vložil: Juraj

Titulek: Předstříšky

Prý budou vyrábět předstříšky, co je to předstříška, jsem Slovák, je tím snad doufám myšleno přístřešek či přístřešky nad dveře ?

Datum: 05.09.2011

Vložil: Pepan

Titulek: Re: Předstříšky

Jo, pochopil jsi správně

Datum: 04.09.2011

Vložil: Franta

Titulek: zábradlí

Sledoval jsem, když mi dělali zábradlí (venkovní) a nebyl to žádný složitý terén, ale musím říct, že sám bych si na to netroufl, a to nejsem manuálně nezručný.

Datum: 07.08.2011

Vložil: Přemek

Titulek: Souhlasím s názorem níže...

...že zámečnická dílna to udělá nejlépe, montovat si z dílů sám zábradlí, to není nejlepší cesta.

Datum: 06.08.2011

Vložil: Andrea

Titulek: Fotokatalog

Z toho fotokatalogu bych si vybrala, líbí se.

Datum: 31.07.2011

Vložil: Petr

Titulek: Upřesnení k mé poznámce - reakci níže

Schodišťové zábradlí formou skládačky (stavebnicový systém) si dost dobře nedokážu představit z těchto důvodů:
- vypočítat schodiště a k němu zábradlí není žádná sranda, tam, kde je nějaké stoupání jen těžko napasujete nějaký stavebnicový díl ( týká se to jak schodišť, tak zábradlí).
- I jeden stupeň či centimetr (i milimetr) u stoupání hraje roli a nemusí to již pasovat, nemluvě o délkách (v závislosti na šířce schodů i v místě otočky schodiště), o točivých schodech ani nemluvě.
- Některé dílce (zejména spoje, sloupky) s nastavitelnými úhly samozřejmeě vyrobit na skládačku jde, ale celkově se nelze vyhnout složitému měření a montáži.

Píšu to jako klaik, který o tom něco ví, jednoduché zábradlí ke schodišti jsem si dělal na koleně, ale za tu práci a NERVY to nestojí, věřte mi. Prostě můj názor je, že toto se musí dělat na zakázku - na míru těmi, co již mají praktické zkušenosti - odborníky - zámečníky. Nemluvě o tom, že čím více šroubovaných dílů, tím pofidernější pevnost - a zábradlí je i o životnosti bez údržby a zejména o BEZPEČNOSTI !

Datum: 31.07.2011

Vložil: Jarda

Titulek: Stavebnicové zábradlí

Slyšel jsem, že žhavou novinkou a nový trend prý je stavebnicový variabilní systém zábradlí v různých variantách, barvách a materiálech z hotových dílců a že takové montované zábradlí zvládne smontovat i laik a je prý také nejlevnější. Práce prý zahrnuje minimum měření, vrtání, o svařování již ani nemluvě. A toto zábradlí se prý plně vyrovná pevností, životností a designem zábradlím, která jsou vyráběna a montovaná na míru - na zakázku. Poradí mi někdo ?

Datum: 31.07.2011

Vložil: Petr

Titulek: Re: Stavebnicové zábradlí

Zní to sice hezky, ale např. u schodišťového zábradlí si to dost dobře nedokážu představit.

Datum: 29.07.2011

Vložil: Julie

Titulek: Dobrá firma

Dobrá firma - jsem spokojená, jsou mistři svého řemesla - udělali mi krásné schodiště se zábradlím a šlo jim to od ruky a ani nenadělali nepořádek, průběžně po sobě uklízeli... Děkuji a příště na shledanou.

Datum: 05.06.2011

Vložil: Norbert

Titulek: Dotaz

Děláte také okapy ( rýny ) a střešní plechové dílce (pozinkovaný plech ?) a střešní okna (vikýře)... ?

Datum: 14.05.2011

Vložil: Julca

Titulek: Doporučuji

Dobrá práce, dobré ceny, vstřícnost a moje kompletní spokojenost, mohu doporučit !

Datum: 11.04.2011

Vložil: Leoš

Titulek: Jsem kutil...

Práce s kovem je příjemná jako koníček, ale pro obživu to musí být dřina, proto smekám, líbí se mi a jsem rád, že vím, kde se obrátit , až budu potřebovat. Leccos sice rád dělám sám, ale odborníci jsou odborníci.

Datum: 20.04.2011

Vložil: Lída

Titulek: Re: Jsem kutil...

A výrobky z nerezu mají hezké, mně se to líbí.

Datum: 20.03.2011

Vložil: Kryštof

Titulek: Koupil jsem si svářečku

Prdím na firmy, koupil jsem si svářečku, moje domácí dílna je teď kompletní a zručný člověk si poradí v lecčems sám.

Datum: 20.03.2011

Vložil: Jindra

Titulek: Re: Koupil jsem si svářečku

Tak si to udělej sám :-)

Datum: 18.04.2011

Vložil: Honza

Titulek: Re: Koupil jsem si svářečku

Sváření a obrábění kovů je ale pořádná makačka, s tím počítej. Ale přeji hodně úspěchů.

Datum: 08.03.2011

Vložil: Péťa

Titulek: Líbí se mi...

Prohlédl jsem si katalog - fotografie, líbí se mi to venkovní schodiště se zábradlím. Z těch firem, co jsem koukal je nehezčí. Pěkné !!!

Datum: 08.03.2011

Vložil: Péťa

Titulek: Re: Líbí se mi...

oprava - nejhezčí

Datum: 07.03.2011

Vložil: Richard

Titulek: Sloupky na ploty

Vykupuje dnes někdo kromě sběren kovové díly ? Mám přebytečné železné sloupky na plot - myslím, že do sběru je to škoda, když jsou v perfektním stavu.

Datum: 07.03.2011

Vložil: Otakar

Titulek: Neví někdo ?

... kde se dnes kupují svářečky - zda a kde je v Plzni specializovaný krám na svářečské potřeby ? Myslím malý obchod, kde mi poradí.

Datum: 07.03.2011

Vložil: Terezka

Titulek: Re: Neví někdo ?

Ty máš asi málo práce - tady plkat - tak si to vygoogluj !

Datum: 07.03.2011

Vložil: Otakar

Titulek: Re: Re: Neví někdo ?

A proč jsi tu ty ? Jestli se nudíš, potřebuju píchnout na chalupě. Práce je tam pořád dost, teď budu měnit okapy (rýny), stačí, když manželce pomůžeš vařit :-)

Datum: 29.01.2011

Vložil: Zdeněk

Titulek: Zábradlí z nerezu

To zábradlí z nerezu vypadá fakt dobře udělané, líbí se mi v interiérech obecně leštěný kov i kovový nábytek, ale musí se to umět sladit a to každý neumí, chce to prostě odborníky - designér má zpravidla na to cit, něco jako malíř - to má většinou v sobě. I toto je svým způsoobem umění, které samozřejmě podléhá i gustu a každému se líbí něco jiného. Pokud je to ale dobře udělané a splňuje to i praktičnost - funkčnost, tak se to dost často líbí většině lidí. V jednoduchosti - jednoduchých tvarech je mnohdy i krása.

Datum: 29.01.2011

Vložil: Julie

Titulek: Re: Zábradlí z nerezu

Výroba a montáž zábradlí jim třeba jde, ale to neznamená, že jsou zároveň designéři, na to vše je fakt dobré zaměstnat designéra, když se má sladit celý byt, případně i zahradu - exteriéry.

Datum: 10.02.2011

Vložil: Květa

Titulek: zahradní nábytek

Muže být vyroben zahradní nábytek (zhradní židle, stoly, lehátka...) z nerezu ? Tedy aby byl skutečně odolný proti korozi ? To asi by vydrželo jen krátce, že ? Nebo jsou skutečně nejaké materiály z nerezu odolné dlouhodobě i venkovnímu prostředí ? Když je to nabarvené, tak to taky nic moc v kovu nevydrží a začne to časem rezivět, tak mě jen napadlo, zda nerezový nábytek by to vyřešil.

Datum: 23.01.2011

Vložil: Marie

Titulek: Není mi jasné

Není mi úplně jasné, píšou, že zhotovují i schodiště, snad ne jen ocelová, ale i schodiště zděná - betonová, případně dřevěné schody...

Datum: 23.01.2011

Vložil: Renata

Titulek: Re: Není mi jasné

Co vím, tak zámečnické firmy takto zaměřené zpravidla zaměstnávají aspoň jednoho zedníka a tesaře. A tady to tak asi bude, když dělají schodiště, na obrázcích jsou všelijaká a pokud již není schodiště hotové, tak to velmi pravděpodobně dělají komplet.

Datum: 23.01.2011

Vložil: Bártl Pavel

Titulek: Re: Re: Není mi jasné

Napsala jste to za mě naprosto přesně, zhotovujeme jakákoliv schodiště, tedy čistě kovová, ocelová konstrukce + dřevo, beton + dřevo, zděná s kováním, dřevěná, nebo čistě zděná, betonová... A když už se dělá schodiště, tak zpravidla vždy potřebuje i vhodné zábradlí, tudíž potom zpravidla děláme vše komplet.

BÁRTL Pavel, majitel zámečnictví

Pozn.: Rádi Vás uvítáme, vše vysvětlíme a kvalitně zhotovíme :-D

Datum: 23.01.2011

Vložil: Maruška

Titulek: Re: Re: Re: Není mi jasné

Díky :-)

Datum: 08.03.2011

Vložil: Bártl

Titulek: Re: Re: Není mi jasné

Napište nám - viz kontakt, podáme veškeré info.

Datum: 24.01.2011

Vložil: Julka

Titulek: Re: Není mi jasné

Ocelové nosné konstrukce schodiště ale dělají určitě nejléope, když jsou zaměřeni na práci s kovem, ne ?

Datum: 21.01.2011

Vložil: JURA

Titulek: Svvářečské práce

Potřebuji poradit, zda na sváření nerez oceli použít plamen nebo elektrické svařování a zda se dají svářet litinové konstrukce, třeba rošty. A také mě zajímá z jakého materiálu udělat mřížku na gril, kde ste kdo, poraďte, prosím.

Datum: 21.01.2011

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Svvářečské práce

Dej se z důvěrou do náruče odborníků a máš hotovo a klid.

Datum: 21.01.2011

Vložil: Tomáš

Titulek: Re: Re: Svvářečské práce

opravuji: s důvěrou

Datum: 24.01.2011

Vložil: Jura

Titulek: Re: Svářečské práce

Opravuji chybu: Svářečské práce

Datum: 20.02.2011

Vložil: Frantik

Titulek: Re: Re: Svářečské práce

Jo, už je to OK.

Datum: 14.01.2011

Vložil: Petra

Titulek: Schodišťové zábradlí

Chtěla bych zrenovovat již hotové namontované starší zábradlí, je dřevěné a některé díly má kovové - železné, resp. ocelové. A mám dilema, zda různá kování, kterými bych ho chtěla vylepšit - zkrášlit, seženu v železářství, nebo mi spíš pomůže zámečník. Zámečníci ale spíš konstruují zábradlí komplet celá, že ? Nebo neví někdo o firmě, která se zabývá renovací či rekonstrukcí - dělá opravy zábradlí ? Je to ve starším domě, co jsme teď koupili.

Datum: 14.01.2011

Vložil: Kutil

Titulek: Re: Schodišťové zábradlí

Když vyrábí ozdobné mříže, tak si myslím, že tito zvládnou i rekonstrukci vašeho zábradlí.

Datum: 14.01.2011

Vložil: Petra

Titulek: Re: Re: Schodišťové zábradlí

ASI JO, zkusím zavolat, a zeptám se ještě, jestli dělají poštovní schránky a kovové kliky, chtěla bych takovou trošku stylovou ke staršímu domu, co by ladila s brankou, plotem a klikami, a taky zfunčnit jeden zámek. Já jsem náročná, že :-D

Datum: 14.01.2011

Vložil: Ríša

Titulek: Re: Re: Re: Schodišťové zábradlí

To ženský bývaj, někdy ale mají v praxi neuskutečnitelné představy.

Datum: 14.01.2011

Vložil: Kutil

Titulek: Re: Re: Re: Re: Schodišťové zábradlí

Hele, nekecej hlouposti, žádný neuskutečnitelný představy ženských nejsou, to já udělám ženský, co jí na očích uvidím.

Datum: 14.01.2011

Vložil: Petra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Schodišťové zábradlí

Kutile, beru Vás za slovo, v pátek podvečer slaVÍME NA Parkánu kámošky narozeniny :-) Šroubovák s sebou - držet v ruce jako poznávací znamení !

Datum: 23.01.2011

Vložil: Olda

Titulek: Re: Re: Re: Schodišťové zábradlí

Když jejich náplní práce je výroba zábradlí, tak renovace zábradlí určitě zvládnou taky.

Datum: 28.12.2010

Vložil: Lucie

Titulek: Police a poličky

Neví někdo, jestli dělají kovové police a poličky ?

Datum: 28.12.2010

Vložil: Ferda

Titulek: Re: Police a poličky

Tak si tam zavolej ne ? Ale když dělají dvířka, rozvodné plechové skříně - viz obrazky vestavěné skříně, tak určitě zmáknou i polici.

Datum: 28.12.2010

Vložil: Lucka

Titulek: Re: Re: Police a poličky

Chci si udělat stylově vše z pochromovaného (chromového, poniklovaného) kovu v chodbě, také věšáky, stojany a kovový stolek, nebo aspoň nohy z nerezu nebo v chromu, plocha stolu by byla ze skla + police či spíš poličky kovové, rovněž by mohly být i se sklem. Ale vůbec se v tom nevyznám, tak se nejdřív raději ptám. Tedy pokud někde neuvidím třeba kovové stolky - s kovovými nohami přímo v krámu.

Datum: 28.12.2010

Vložil: Lucka

Titulek: Re: Re: Re: Police a poličky

... ještě - taky nevím,co je to leštěný kov (jestli je rozdíl mezi nerezem a leštěným kovem), ale asi by z toho mohly být i regály, ne ?

Datum: 28.12.2010

Vložil: Ferda

Titulek: Re: Re: Re: Re: Police a poličky

Leštěná ocel je vždy nerez, si myslím.

Datum: 29.12.2010

Vložil: Bohuš

Titulek: Re: Re: Re: Police a poličky

Ale u nich je hlavní náplní výroba a montáž zábradlí a schodišť, řekl bych, že se na to specializují, taky nemusí dělat kdeco.

Datum: 10.02.2011

Vložil: jIŘINA

Titulek: Re: Re: Re: Re: Police a poličky

mNĚ SE LÍBÍ KOVOVÝ NÁBYTEK, SNAD TO VYRÁBÍ TAKÉ.

Datum: 23.01.2011

Vložil: Juraj

Titulek: Re: Police a poličky

Určitě, i pokličky... :-))

Datum: 27.12.2010

Vložil: Aleš

Titulek: Zakázkové zámečnictví

Výhodou pro zákazníka dnes v Plzni je, že zámečnictví na zakázku je v Plzeňském kraji na výběr, konkurence v kovovýrobě je zde silná, tudíž je to příznivé pro kvalitu i dobré ceny. Trochu jsem prolistoval pár webů, pokud bych již dnes potřeboval jakékoliv ocelové či kovové konstrukce..., tady bych si asi vybral. Panu Bártlovi jde zřejmě práce od ruky. Líbí se mi.

Datum: 28.12.2010

Vložil: Ferda

Titulek: Re: Zakázkové zámečnictví

Výroba a práce s kovem tudíž asi nemá v Plzni na růžích ustláno, mají se co ohánět.

Datum: 28.11.2010

Vložil: Ivana

Titulek: Šikovné ručičky

Takové šikovné ručičky bych potřebovala doma

Datum: 26.11.2010

Vložil: roman

Titulek: chm

akorat moc nechapu proc je na strance zamecniku naky hloupy prekladac. firmusoudim podle jeji vizitky (webu) a kdyz vidim takvou splacanniu jen tajne doufam ze remeslu rozumej vice

Datum: 28.11.2010

Vložil: Ivana

Titulek: Re: chm

Já sem chodím pravidelně právě kvůli překladům, našel mi tyto stránky vyhledávač, když jsem potřebovala něco přeložit, proc by tu nemohli mít překladač ? Vy jste asi nějakej divnej, pane ? ! Nevím, proc by to měla být splácanina, mně se stránky líbí, stejně jako jejich práce - výrobky...

Datum: 16.12.2010

Vložil: Ježek

Titulek: Re: chm

Co řešíš, schodišťová zábradlí dělají pěkná, zrovna tak balkonová, terasová atd., až to budeš umět taky, tak si dej klidně na stránky i překladač :-D

Datum: 09.11.2010

Vložil: Čulibrk

Titulek: Chtěl bych

Chtěl bych se stát zámečníkem, mohl bych se u vas vyučit ?

Datum: 18.10.2010

Vložil: Renata

Titulek: S vodotryskem

A co schody s vodotryskem, děláte je také ? :-)

Datum: 21.07.2010

Vložil: Terezka

Titulek: Škoda

Škoda, že něco takového neumím :-) Ale teď vážně, pokud chtějí být nejlepší zámečníci v Plzni, musí se hodně snažit, Plzeň a západní Čechy je kovovýrobou a zámečnictvím prošpikovaná, vždyť plzeňská Škodovka vychovala a vyučila hodně učňů, kteří si práci s kovem oblíbili a zužitkují znalosti a dovednosti i v soukromé sféře. Ale aby mohli být považováni za nejlepší zámečnictví v Plzni, nebo aspoň někde na špici s kvalitou , tak to musí být skuteční mistři svého řemesla, ale také také být obratnými v podnikání, tedy umět své dílo prodat. A jednoduché to určitě nemají zamečnictví v okolí Plzně. Držím palečky ! Líbí se :-)

Datum: 01.07.2010

Vložil: Olda

Titulek: Dobrý

Vypadá to dobře, prostě mistři svého řemesla.

Datum: 19.07.2010

Vložil: Ruda

Titulek: Re: Dobrý

Myslím, že o kkšeft mají pořád postaráno, kdo umí, ten umí ! :-)

Datum: 08.05.2010

Vložil: Filip

Titulek: Skoda

Škoda že nemám chalupu.

Datum: 26.04.2010

Vložil: Jirka

Titulek: Dobrý

Líbí se mi to !!!

Datum: 31.01.2010

Vložil: Rejpalka

Titulek: Tak ted nevim...

... jestli ten volající spokojený zákazník je na druhé straně telefonu nebo je to prave on, a na fotce šéf firmy :) Jestli je tak vysmaty zakaznik nebo firma ?

Datum: 31.01.2010

Vložil: Rejpalka

Titulek: Re: Tak ted nevim...

Myslím on , ten zákazník, zda telefonuje nebo nebo ne, ted jsem se do toho zamotala, oni vlastně telefonuji oba, ale ktery je ktery :D, alevzdyt je to vlastně jedno, hlavně že dělaji hezke veci..

Datum: 23.01.2010

Vložil: Leona

Titulek: Dobrý

Jedu tam, kde to je ?

Datum: 24.01.2010

Vložil: petra

Titulek: Re: Dobrý

je to tam napsaný, i mapa.

Datum: 10.01.2010

Vložil: Jarda

Titulek: Jste machři ! ! !

Vaše práce se mi, aspoň tedy podle zdejších ukázek, se mi velice líbí, skutečně hezké. A pokud realizujete i samotná schodiště, včetně točících, tak to dokáže spočítat a zrealizovat jen opravdový mistr. Držím palce. Třeba někdy Vašich služeb využiji.

Datum: 06.01.2010

Vložil: Drzoun

Titulek: Tu firmu znam,

...oni jedou jak srooubi, svatek nesvatek, proste se snazi, tak je treba. doba je zla

Datum: 06.01.2010

Vložil: culibrk

Titulek: Re: Tu firmu znam,

To schodistě mě láká, stavím setam na jare, pokud nezkrachujou.

Datum: 06.01.2010

Vložil: Jana

Titulek: Re: Re: Tu firmu znam,

Proč by zkrachovali, ti budou mít kšefty porad.

Datum: 13.02.2011

Vložil: Péťa

Titulek: Re: Nabízí zřejmě, co zákazníci požadují

No když jedou skoro nonstop, tak asi tržby mají a potom mohou záměčnické služby provozovat i za dobré ceny. Zákazník vždy ocení rychlost, nebo tzv. zhotovení a montáž na klíoč, kvaltu a dobrou cenu.

Datum: 06.01.2010

Vložil: Pepek Vyskoč

Titulek: Nebudu stavět...

Nebudu stavět, zatím, nemám prachy !

Datum: 06.01.2010

Vložil: Nána

Titulek: Re: Nebudu stavět...

prachy jsou váš problém, ale aspoň z tech obrazků to vypadá na zlate česke rucicky !

Záznamy: 1 - 149 ze 149

 

Pozn.: Za veškerý obsah, který zde diskutér (přispěvatel) zveřejní, včetně eventuálně svých osobních údajů, nese diskutér plnou zodpovědnost. Provozovatel (administrátor) stránek si vyhrazuje právo nevhodné a zejména protizákonné příspěvky mazat. Pravidla - podmínky užívání naší webové prezentace naleznete zde:   Různé 

 

Nahoru    <  Hlavní stránka

Vyhledávání

Kontakt

Zámečnictví BÁRTL, Plzeň www.zamecnictvi-bartl.webnode.cz BÁRTL Pavel
Harantova 1572/7,
301 00 P L Z E Ň
Jižní Předměstí
Okres: Plzeň - město
Kraj: Plzeňský
Česká republika - Czech republic
GPS:+49°44'23.27",+13°22'42.20"

Fyzická osoba - živnostník,
zapsaná v živnostenském rejstříku od 3.1. 2000,
Živn. úřad Plzeň - město.
Ev. č. ŽL: 34050072039
IČ: 69942234
Bank. spojení: 150961632 / 0600
Stránky ve zkušebním provozu
00420 775 642 286

 

 

  "Člověk je bohatý tím, co učinil pro druhé."

                 Johann Wolfgang von Goethe

 

 

Anketa

Stavíte, či rekonstruujete dům, nebo byt ?

ANO, v současné době (8)
19%

ANO, v brzké době (14)
33%

NE, zatím o tom neuvažuji (20)
48%

Celkový počet hlasů: 42